2010年8月26日星期四

拍立得~

最近好像又流行拍立得了哦~
我本身也是有一架~
買了很久但沒什麼用~應該還用不到十次吧。。因為底片很貴
我還記得是有一年生日要求媽媽買給我的
我擁有它應該有最少有五年了吧
還記得以前是買RM2xx忘了多少
現在卻要RM3xx多叻~起價了哦
而且現在很少粉紅色的了
看到的都是藍和全白或是hellokitty的
我的是粉紅色加點牛奶色~還很新的哦~

3 条评论:

匿名 说...

Hahahha...gorgeous, your camera so cute one...
Mine one is blue as well. LOL
How much did you buy the film?
I bought 10 boxes from eBay heeyyyy^^
How;s everything?


xoxo
buBBles

ah bii_girl 说...

哈哈哈~我的已經很久了~應該跟你不怎麼一樣~只是外表沒變吧~我很久沒用了
最近打算要用了~嘻嘻~還沒買film的~
你買十盒多少?有圖案的嗎?

我再過兩天就要回bintulu咯~
雖然才兩天~但總比還沒有咯~
你呢?最近好嗎?

匿名 说...

Wow...you bought it long time ago huh.
How nice one (=
Hmmm... I used my wages to buy it.
10 boxes+ 10 colour pencil+ camera case is 106 aussie dollar ba.
But still cheap if convert to ringgit with the film after deduct the colour pen and case.
You want to buy hello kitty or other pics one ya?
Might be more expensive huh?
Good to hear that you gonna back to BTU. Relax more ya.
I'm so so. Working and studying life.
Still got lotssss assignment to do =( Miss home sometimes. Heheh.

Take a good care o^^


xoxo
buBBles